עו"ד תמ"א 38

תמ״א 38 היא למעשה תוכנית אשר נועדה לחזק מבנים ובניינים מפני רעידת אדמה. עורך דין לתמ"א 38 הינו איש מקצוע בעל ידע רב בתחום ויכול להביא עימו ידע מקצועי וערך רב. עורך דין לתמ"א 38 יודע היטב מה ניתן לעשות בשטח המבנה, כמו כן, הוא יודע מה היזם מבטיח והאם מדובר בהבטחות ריאליות, או לא. כמו כן, בעקבות הניסיון הוידע הרב שיש לעורך דין לתמ"א 38, ניתן לגלות אם מדובר ביזם שאינו ישר, ושהצעותיו הנן ישרות.

צימרינג רוקח ושות' משרד עורכי-דין מתמחים בתחום, ומציעים לקהל הרחב שירותים מקצועיים ואמינים של עורך דין לתמ"א 38, על מנת להגיע לתצואה הטובה ביותר בדרך המהירה ביותר.עורך דין לתמ"א 38 בתל אביבכאשר נעזרים בשירותיו של עורך דין תמ"א 38 בתל אביב, ניתן לקבל ייצוג מקצועי ונטרלי. עורך הדין הינו למעשה נציג אשר מחוייב כלפי הלקוח ותפקידו להגיע אל ההצעה הנכונה ביותר. בנוסף, עו״ד תמ״א 38 בתל אביב מוודא כי כל התנאים החשובים אשר עוסקים בעמידה בלוח הזמנים, ערבויות, וביטחון, אכן ייתקימו.

צימרינג רוקח ושות' משרד עורכי-דין מתמחים במגוון רחב של נושאים, בניהם תמ״א 38. המשרד מספק שירות מקצועי ומהיר לקהל לקוחותיו, ועומד מאחורי הצלחות רבות, ולקוחות מרוצים רבים.עו״ד תמ״א 38 בתל אביבתוכנית תמ״א 38 מאפשרת לדיירים רבים ברחבי הארץ לשדרג את הבניין בו הם גרים, ללא השקעה כספית מצידם.

התוכנית בדרך כלל משדרגת בניין קיים ואת הדירות בו, ומוסיפה מעלית, ממ״דים, ומרפסות. אך המטרה העקרית של תוכנית זו היא לחזק את היסודות של הבניין, כנגד התמוטטות אפשרית בעת רעידת אדמה. מדובר בתוכנית ארצית, אך נדרשת הסכמה ואישור מצד הועדה המקומית, כאשר זכויות הבנייה משתנות מעיר לעיר. דיירים רבים נעזרים בשירותיו של עורך דין תמ״א 38, בעקבות הידע והמקצועיות, ובעיקר על מנת להפוך את התהליך ליותר מהיר ויעיל.עורך דין תמ"א 38 בתל אביבההתחדשות העירונית הפכה לנושא נפוץ אשר נמצא בצמיחה תמידית, צימרינג רוקח ושות' משרד עורכי-דין מתמחים בנושא, ומייצגים דיירים ויזמים רבים בארץ, בפרויקטים שונים של תמ״א 38. בתחום מורכב זה, נדרשת הבנה עסקית ומשפטית, לצד יכולות וניסיון.

✔ ביטול הגבלות ועיקולים ✔ ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ ✔ ביטול הגבלת רישיון נהיגה ✔ ביטול עיקול משכורת ✔ אישור לפתיחת חשבון בנק ✔ אישור לפתיחת עוסק מורשה ✔ מחיקת חובות ✔ הסדרים מול רשויות ✔ איחוד תיקים ✔ הסדר נושים ✔ הפטר חובות ✔ הסדר בנקים ✔ פשיטת רגל ✔ פירוק חברה ✔ הוצאה לפועל ✔ שיקום כלכלי

לייעוץ עם עו"ד מומלץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו