עו"ד מקרקעין ונדל"ן

צימרינג-רוקח ושות', משרד עורכי דין מתמחה בטיפול וליווי שוטף של עסקאות מקרקעין ונדל"ן עבור לקוחות רבים מהמגזר הפרטי והעסקי. המדובר במגוון עסקאות מורכבות ורחבות היקף כגון רכישה או מכירה של בתים פרטיים למגורים, דירות מיד שנייה, קניית דירות חדשות מקבלן, פרויקטים מסחריים, יזמות, שכירויות ועוד.

צוות המשרד מעניק ייעוץ משפטי מקצועי וליווי צמוד ללקוחותיו לכל אורך שלבי העסקה וכן אחראי על מתן שירותים משלימים, אישור התוכניות והסדרת הזכויות מול הגופים הבאים: לשכת רישום מקרקעין (טאבו), רשויות המס, רשויות מקומיות, ועדות מקומיות ומחוזיות לתכנון ובנייה, ועדות הערר ועוד.,

בין השירותים המרכזיים שמעניק צוות המשרד ניתן למנות:

ניסוח ועריכה של מגוון הסכמים משפטיים,
הסכמי מכר ורכישה, הסכמי שכירות, הסכם שיתוף, הסכם הלוואה ועוד.
מתן ייעוץ בנקאי מקיף וליווי אישי בלקיחת הלוואת משכנתא.
ייעוץ מלא בהיבטי מיסוי מקרקעין, כגון מס רכישה, מס שבח, מע"מ, מס הכנסה.
ייצוג וטיפול שוטף מול רשויות המס המקומיות.
רישום והעברת הזכויות המשפטיות של הנכס לרבות פנקס הבתים המשותפים והצמדות.

לזוגות רבים בישראל המפגש הראשון עם עורך דין הוא מפגש עם עורך דין נדל"ן. בעת קניית דירה, הזוג נדרש לעבור תהליך בו משרד עו"ד נדל"ן בודק את הרישום של הנכס ברשויות המקרקעין של ישראל. למשרד עו"ד נדל"ן יש גישה לרישומים של הדירה וזהו השלב הראשון לפני התקדמות תהליך קניית הבית.

תהליך הקנייה צריך להתבצע לפי שלבים פורמליים ולאפשר שלב של משא ומתן מול בעלי הבית. גם בשלב המשא ומתן משרד עו"ד נדל"ן מלווה את הזוג המעוניין לרכוש דירה. אם ההחלטה של הזוג הוא בקניית דירה להשקעה, יש חשיבות במציאת עוד השקעות המתמחה בתחום הנדל"ן.

עו"ד השקעות נדל"ןבעשור האחרון הריבית במשק נמוכה ולא מאפשרת למשקיעים, המחזיקים סכומים גדולים בבנק, להינות מריבית ומתשואה גבוהה בעת הפקדת הכסף בפקדונות. אחת הדרכים להשקיע בכסף הנמצא בבנק הוא ברכישת נדל"ן. בכדי לעשות זאת יש לפנות לעוד השקעות המנוסה בתהליך רכישת דירות ובתים. יש חשיבות בליווי מקצועי של עו"ד השקעות נדל"ן בעת השקעת סכומים גדולים בקניית בית או דירה.משרד עורכי דין נדל"ן בתל אביבבעיר תל אביב יש ריכוז גדול של משרדי עורך דין בכירים בתחום הנדל"ן.

משרד עורכי דין נדל"ן בתל אביב מאפשר לכם לערוך את הפגישות, הרלוונטיות לתהליך רכישת הדירה, במיקום מרכזי ונוח לכל הצדדים הנוגעים לחוזה הקנייה. אם אתם מחפשים משרד עו"ד נדל"ן שיעזור לכם בתהליך רכישת הדירה להשקעה למגורים, כדאי לכם לפנות בהקדם למשרד עורכי דין צימרינג רוקח ושות'.

משרד עו"ד נדל"ן של עורכי דין שי צימרינג ושמשון רוקחעורכי הדין שי צימרינג ושמשון רוקח הקימו משרד עורכי דין מקצועי ומתקדם המספק שירות אישי למספר גדול של לקוחות וחברות במשק בישראל. המשרד ממוקם באיזור מרכזי בארץ ברחוב יגאל אלון 120 בתל אביב. צוות המשרד כולל את עורכי הדין שי צימרינג ושמשון רוקח ועורכי דין בכירים נוספים המתמחים כל אחד בתחום מסויים. משרד עורכי דין צימרינג רוקח ושות' עוסק במגוון תחומים שאחד מהם הוא נדל"ן. אם אתם נמצאים בתהליך של קניית דירה להשקעה או למגורים, המשרד המומלץ ביותר עבורכם הוא משרד עורכי דין צימרינג רוקח ושות'.

✔ ביטול הגבלות ועיקולים ✔ ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ ✔ ביטול הגבלת רישיון נהיגה ✔ ביטול עיקול משכורת ✔ אישור לפתיחת חשבון בנק ✔ אישור לפתיחת עוסק מורשה ✔ מחיקת חובות ✔ הסדרים מול רשויות ✔ איחוד תיקים ✔ הסדר נושים ✔ הפטר חובות ✔ הסדר בנקים ✔ פשיטת רגל ✔ פירוק חברה ✔ הוצאה לפועל ✔ שיקום כלכלי

לייעוץ עם עו"ד מומלץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו