ליווי סטרטאפים ויזמים

ישראל ידועה כאחת מהמדינות המובילות בכל הקשור להקמה, ניהול ומכירה של סטרטאפים. סטארט אפ ניישן. כאשר למספר חבר'ה צעירים ומבריקים יש רעיון טוב בראש, הם מתחברים ביניהם, פונים למשקיעים ומנסים לגייס כסף ומשאבים על מנת להוציא את הרעיון שלהם לפועל. אך מה קורה כאשר הם אכן מקבלים את הכסף מהמשקיע?

מי אחראי על ניסוח החוזים אשר מותירים את הסטארט אפ ובעליו מוגנים?

צימרינג-רוקח ושות' מציעים שירות משפטי של ליווי סטרטאפים ויזמים, החל משלב הקמת החברה, דרך גיוס משקיעים ועד למכירה המיוחלת. ליווי עסק בפן המשפטי הוא פרמטר חשוב אשר יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש וכמובן הרבה כסף.ליווי סטרטאפים ויזמיםקודם כל בטרם סטרטאפ נהיה חברה מסודרת, על המקימים לחתום על הסכם מייסדים. כבר בשלב זה מומלץ לפנות למשרד עו"ד ליווי סטרטאפים ויזמים אשר מתמחה בנושא ויכול לספק גם ליווי עסק.

הקמה של סטרטאפ מלווה בהרבה עבודה מאומצת על מנת להקים, לגייס ולמכור. אך אל נא להזניח את חשיבות הליווי המשפטי שכן כבר מהשלב הראשוני חשוב להיוועץ בעו"ד ליווי סטרטאפים ויזמים אשר ינסח הסכם מייסדים, הסכם מול משקיעים, הסכמי עבודה עם עובדים חדשים ועוד. התנהלות משפטית נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין סטרטאפ מצליח לכושל.

כאשר אתם מקימים חברה ללא ליווי משפטי ראוי, אתם חושפים את עצמכם לתביעות הפרת חוזים וחשוב מכך, יכולים לאבד את המוצר עליו אתם עובדים מפאתי נושאי קניין רוחני. בנוסף, כל משקיע אשר ממנו אתם מנסים לגייס כסף, ירצה משהו בתמורה, לרוב מניות בחברה. חוסר בקיאות משפטית וניסוח הסכם שגוי יכול להוביל למצב בו רוב מניות החברה עוברות לידי המשקיעים ואתם נותרים עם אחוז קטן וחסר השפעה. במקרים רבים משקיעים גדולים יבצעו "בדיקת נאותות" בחברה על מנת לבדוק את כלל המאזנים בחברה. חברה אשר לא מתנהלת משפטית כראוי תיכשל בבדיקת הנאותות ולא תגייס כסף, לכן מומלץ לבצע את התהליך בליווי סטרטאפים ויזמים.

משרד עו"ד ליווי סטרטאפים ויזמים חייב להבין את הקושי הכרוך בהקמה של חברת הזנק, הסיבוכים המשפטיים הקשורים בגיוס כספים וכמובן את הלחץ הכבד המוטל על כתפי המייסדים. צימרינג-רוקח ושות' הינו משרד ותיק ועתיר ניסיון בליווי עסקים ומעסיק מספר עו"ד ליווי סטרטאפים ויזמים.

✔ ביטול הגבלות ועיקולים ✔ ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ ✔ ביטול הגבלת רישיון נהיגה ✔ ביטול עיקול משכורת ✔ אישור לפתיחת חשבון בנק ✔ אישור לפתיחת עוסק מורשה ✔ מחיקת חובות ✔ הסדרים מול רשויות ✔ איחוד תיקים ✔ הסדר נושים ✔ הפטר חובות ✔ הסדר בנקים ✔ פשיטת רגל ✔ פירוק חברה ✔ הוצאה לפועל ✔ שיקום כלכלי

לייעוץ עם עו"ד מומלץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו